ספורטיבי תזונה | דיאטה

איך לחטב זרועות ולצמצם הצטברות שומנים ביד האחורית

באדיבות 'הרבלייף דרך חיים' מהחברות הבינלאומיות המובילות בתחום תזונה מאוזנת וסגנון חיים פעיל ובריא, מציעה לך לא רק מוצרים מגוונים המסייעים לניהול משקל תקין, אלא גם מראה נעים של זרועותיך ואת הדרך איך לחטב את הזרועות ולהקטין הצטברות שומנים באזור היד האחורית בכמה דקות של טיפים ועצות לתרגילי כוח ספציפיים לחיטוב היד האחורית והכתפיים.
0
0
חיטוב זרועות ומזון הריא
חיטוב זרועות ומזון בריא

“הצטברות שומנים באזור היד האחורית ומיעוט בפעילות מאמצת ומחזקת, מביאים להצטברות של שומן המסתיר את חיטוב היד ויוצר מראה לא אסתטי לזרוע. לכן, זכה שריר זה לאורך השנים לשמות מביכים כמו; “המלח פלפל” או ה”מידלדלים”. שריר זה, שנתפס אצל רבים ובעיקר רבות כבעייתי מבחינה אסתטית, הולך ומתדלדל עם השנים ולכן, חשוב לחזק ולעצב אותו” – אומרת הגב’ סמנתה קלייטון, סמנכל כושר ותזונה ב’הרבלייף’ שהינה אחת מהחברות הבינלאומיות המובילות בתחום תזונה מאוזנת וסגנון חיים פעיל לאורח חיים בריא!

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

גם ב”יד האחורית” כמו בכל אזור אחר בגוף מצטבר שומן. כדי להפחית את השומן הזה, עלינו להוריד את אחוזי השומן בגוף באופן כללי על ידי גירעון קלורי ותרגילי חיזוק תוך כדי כך.

״איך אני מוריד את הזרועות המדלדלות״, נחשבת אחת השאלות הנפוצות בקרב מתאמנים ובגדול, כדי לחטב את הזרועות יש לעשות יותר אירובי, לאכול מאוזן בעזרת תפריט של איש מקצוע, להוסיף תרגילי כוח שמחזקים את כל הגוף ולשלב תרגילי כוח ספציפיים לחיטוב היד האחורית והכתפיים.

ישנם גם תרגילים שכל אחד יכול לבצע בכל מקום ואינם תלויים ב‘חדר כושר’ או באביזרים נלווים.

█ במקום משקולות ניתן להשתמש בגומייה

מומחי הספורט של חברת הרבלייף הבינלאומית, מעניקים טיפים ועצות לתרגילי כוח ספציפיים לחיטוב היד האחורית והכתפיים;

  1. כפיפת מרפקים – הניחו את כפות הידיים על ספסל כשהן פונות לכיוון הגוף, כופפו את המרפקים וישרו אותם שימו לב שאתם לא נועלים את המרפקים. בצעו את התרגיל 15 פעמים וחזרו על התרגיל לעוד 3 סטים.
  2. פוש אפ צר – התחילו במנח פלאנק, אספו את הבטן ושמרו על עורף ארוך בהמשך לעמוד השדרה, כופפו את המרפקים בצמוד אל הגוף ויישרו את המרפקים מבלי לנעול אותם. בצעו את התרגיל 10-12 חזרות, וחזרו על הסט עוד 3 פעמים. מתחילים יכולים להניח את הברכיים על הרצפה כדי להקל וליישר את הידיים.
אישה וגבר חיטוב זרועות ומזון בריא
אישה וגבר חיטוב זרועות ומזון בריא

טעויות נפוצות שיש להימנע מהם;

עבודה מהגב במקום הידיים – במקום זה, אספו היטב את הבטן, נעילת מפרקים ביישור – במקום זה, יישרו את הידיים מבלי לנעול, טווח תנועה לא מלא – הקפידו על טווחי תנועה מלאים.

  1. תרגיל בסיסי של פשיטה וכפיפת היד לאחור – את התרגיל מבצעים, כאשר יושבים על קצה כיסא עם רגליים ב-90 מעלות או עומדים ברגליים מעט כפופות. בטן בפנים גב ישר וכתפיים רחוקות מהאוזניים. מרימים את היד אל מאחורי הראש. במקום משקולות ניתן להשתמש בגומייה, כאשר היד העובדת מחזיקה בקצה אחד שלה והיד השנייה מחזיקה את הקצה השני מעבר לגב. אפשר גם להשתמש בקופסאות שימורים. חוזרים על התרגיל 3 פעמים 15 חזרות בכל פעם בשתי הידיים לסירוגין.
0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן