אינטרנט חדשות

איגוד האינטרנט דרוש חבר לכהונה בוועדה לשמות מתחם פוגעניים

ועדת האיתור ל'ועדה לבחינת שמות מתחם פוגעניים של איגוד האינטרנט, קוראת למועמדים מהציבור, הרואים עצמם מתאימים להציע מועמדותם או להציע הצעות למועמדים ראויים, רשאית ליזום פנייה למועמדים שנמצאו ראויים על ידה ◄תנאי כשירות; לפחות תואר שני במשפטים, עם ניסיון מוכח במשפט חוקתי, רצוי ניסיון מוכח בסוגיות של חופש ביטוי ודוקטורט במשפטים ◄הכהונה בוועדה, הינה בהתנדבות.
0
0
מקלדת נבדקת במַסְכֵּת וזכוכית מגדלת
מקלדת נבדקת במַסְכֵּת וזכוכית מגדלת

איגוד האינטרנט הישראלי (עמותה רשומה) מודיע לציבור, כי בעקבות סיום כהונתו של פרופ’ מיכאל בירנהק, חבר ‘וועדה לבחינת שמות מתחם פוגעניים’ הוועדה לבחינת שמות מתחם פוגעניים, מבקשת מועמד/ת להחליפו במשפטן/ית עם התמחות במשפט חוקתי, ובפרט בסוגיות של חופש ביטוי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

באיגוד האינטרנט הישראלי (עמותה רשומה) פועלת ‘ועדה לבחינת שמות מתחם פוגעניים’. מטרת הוועדה לדון בבקשות לרישום שמות מתחם חדשים המועברות אליה על ידי צוות המרשם באיגוד, כאשר עולה ספק לגבי הגדרתם כ-שמות מתחם פוגעניים.

בסמכותה של הוועדה לקבוע אם קיימת מניעה לאשרם לרישום בשל הוראת סעיף 8 בכללי הרישום, הקובע, כי לא יוקצו; “שמות (מתחם) המכילים מילים גסות, שפה גסה, שמות הפוגעים בתקנת הציבור או ברגשות הציבור או שמות שבכל דרך אחרת אינם תואמים את חוקי מדינת ישראל” (סעיף 8.3 לכללים).

הכהונה ב‘וועדה לבחינת שמות מתחם פוגעניים’ הינה בהתנדבות. מעוניינים בפרטים על נוהל עבודת הוועדה – לחצו כאן.

הרכב הוועדה לבחינת שמות מתחם פוגעניים;

הוועדה מורכבת מארבעה חברים ממדעי הרוח, המשפט והאינטרנט;

  1. מר הנרי (הנק) נוסבאכר, יושב ראש הוועדה
  2. השופטת בדימוס, דר’ איריס סורוקר.
  3. הסופרת יוכי ברנדס
  4. פרופ’ מיכאל בירנהק.

בעקבות סיום כהונתו של חבר הוועדה פרופ’ מיכאל בירנהק, הוועדה לבחינת שמות מתחם פוגעניים, מבקשת מועמד/ת להחליפו במשפטן/ית עם התמחות במשפט חוקתי, ובפרט בסוגיות של חופש ביטוי.

הליך הבחירה והגשת מועמדות;

תנאי כשירות; לפחות תואר שני במשפטים, עם ניסיון מוכח במשפט חוקתי, רצוי ניסיון מוכח בסוגיות של חופש ביטוי ודוקטורט במשפטים.

לצורך פיקוח על תהליך הבחירה, הוקמה ועדת איתור שתפקידה לאתר חברים מתאימים אשר חבריה הם; פרופ׳ קרין נהון (יושבת ראש הוועדה, נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי וחברת הוועד המנהל), לביא שיפמן (חבר ועד מנהל), אבי נגר (חבר ועד מנהל), אורטל מאלדונאדו (מנהלת המרשם), יורם הכהן (מנכל איגוד האינטרנט הישראלי).

ועדת האיתור, קוראת למועמדים מן הציבור, הרואים עצמם מתאימים להציע את מועמדותם או להציע הצעות למועמדים ראויים וכמו כן, רשאית ליזום פנייה למועמדים שנמצאו ראויים על ידה.

איגוד האינטרנט הישראלי, אינו מתחייב לקבל מועמד כלשהו, סמכות ההחלטה היא של ועדת הבחירה.

להגשת מועמדות;

אנא שילחו קורות חיים לכתובתnames-com@isoc.org.ilליום 31.08.2018.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן