אופנה

אחרי כפכפי הפרווה עכשיו תורם של סנדלי הבלינג בלינג

הצצה לעבר חלונות הראווה של חנויות הנעליים הנחשקות, בהחלט יכולות לגרום לכן, לחטוף סחרחורת. מיטב טרנדים מאיימים להשתלט על ארון הנעליים שלנו, אבל קיים סגנון אחד מדוויק ונכון המשאיר אותנו באזור הנוחות המירבית אך מספק לוק זוהר ומגונדר. נשמע לא מציאותי? קבלי את גרסת הסנדלים המתוכשטים!
0
0
אחרי כפכפי הפרווה עכשיו תורם של סנדלי הבלינג בלינג של רשת "סכו-עור | Sako or" מייבאת ומשווקת נעליים ואביזרי אופנה | עיבוד צילום: שולי סונגו©
אחרי כפכפי הפרווה עכשיו תורם של סנדלי הבלינג בלינג של רשת “סכו-עור | Sako or” מייבאת ומשווקת נעליים ואביזרי אופנה | עיבוד צילום: שולי סונגו©

בדאגה רבה היבטנו על חודשי הקיץ הדביקים והחמים המצפים לנו, כשעל רגלינו כפכפים פרוותיים הדומים לנעלי בית רכים ומחממים שהשאירו לנו גוצ’י ומיו מיו מעונת הסתיו החולפת. רגע לפני שחודשי הקיץ הבלתי נסבלים מאיימים להגיע, נדחקים להם כפכפי הפרווה במראה הבלתי מתאמץ, מרושל משהו, בסנדלים מתוכשטים עם אפקט מגונדר להפליא.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כשמדברים על אפקט הווואאאוו בגזרת הנעלים, מתכוונים על התגנדרות מסוג אחר, סנדלים משובצים בחרוזי אובר-סייז ואבנים טובות וצבעוניות, לצד גוונים של מתכות יוקרה; כסף וזהב וכל אלה מבטיחים לך להשאיר אותך בנוחות מירבית.

העונה, סנדלים מתוכשטים כבר מזמן הפכו פריט חובה בכל מגירת נעליים מעודכנת לקיץ הנוכחי. הם עושים עבורך את כל העבודה, משתלבים עם כל האוטפיט מתבקש, מהווים אקססוריז מרשים וכובש ועדיין לא מרמזים על חוסר נוחות.

הדילמה העיקרית בנעל מתוכשטת ברוב הפעמים הייתה טמונה בנתון הגובה. אף אחד לא ציפה, כי את סליידס הפרווה השטוחים והנוחים המעניקים מראה מרושל ובלתי מתאמץ ידחקו סנדלים מאובזרות באבנים בדומה לתכשיט ללא כל פשרה על אזור הנוחות.

אך טבעי היה, כי סנדלים מתוכשטים, ישמרו על אלגנטיות וזוהר מתבקש ויציעו לצד רצועות דקות ואלגנטיות משובצות באבנים עקבים דקיקים וגבוהים.

הביקוש לסנדלים מתוכשטים בכל קיץ מותיר אותנו מופתעים

שאנל” ו”פנדי” פתרו את הדילמה כאשר הציעו סנדלים שטוחות לגמריי משובצות באבנים ובמראה מתוכשט. מנכ”ל רשת סכו-עור מר משה שהרבני, מסביר; “הביקוש לסנדלים מתוכשטים בכל קיץ, מותיר אותנו מופתעים כל פעם מחדש בשל הביקוש הקשיח ללא כל קשר לטרנדים העכשוויים.

אנחנו זיהנו צורך מובהק של נשים צעירות אשר תרות לקראת העונה המתחממת בסנדלים שאינם פוגעים בנוחיותן… עובדה זו הניעה אותנו להשיק את “סכו מוד” קו צעיר ומתוכשט של סנדלים שטוחים בשילוב אבנים, שרשרות ועוד”.

מתי ואיך נועלים אותם?

סנדלי התכשיט משרתים אותנו בכל חלקי היממה, בוקר, צהריים וערב. חשוב לנעול אותם עם האוטפיט שקט ורגוע. לא צעקני ובוודאי לא כזה שאומר הנני כאן! 

שמלות, ג’ינס או חצאיות מאובזרים באבנים או בתוספות נוספות ייצרו עומס גדול על המראה הכללי. גם צבעים דומיננטים או לחילופין בוהקים לא יטיבו עם הלוק הסופי.

מומלץ בעיקר צבעים חלקים וסולידים. כשכפות הרגליים שלך מאובזרות בסנדלים מתוכשטים קחי בחשבון שהם אלה שימקדו את המבטים. גם גוונים מטאליים בוהקים נטולי כל שיבוץ, יעשו יופי של לוק מנצח.

לאלה המעדיפות גרסה צנועה יותר של סנדלים, ותעדפנה לוותר על ה’בלינג בלינג‘ של נצנוץ האבנים וצבעוניותם זוהי בהחלט חלופה נהדרת. סנדל רצועות בגוון כסף או מטאלי בוהק, יהיו אופציה נהדרת להופעה אלגנטית משהו.

 אודות סכו-עור

חברת “סכו- עור” מייבאת ומשווקת נעליים ואביזרי אופנה, לרבות מותגי אופנה אירופאים נבחרים כגון “נושקה” איטליה וסנצ’ו ספרד.

סכו-עור” מהווה מראה של מגמות האופנה העכשוויות באירופה ומציעה ללקוחותיה קולקציות עשירות של נעליים ביבוא אישי. מגוון סגנונות מוצעים לקהל הלקוחות: אלגנטי, ספורטיבי, יומיומי ואפילו נעלי נוחות של מיטב המעצבים בעולם, לצד עיצובים ייחודיים של “סכו-עור” העשויים מעור איכותי.

לאחר שנים רבות של ניסיון בענף הנעליים, דוגלת ‘רשת סכו עור’ ברמת איכות וטיב מוצרים גבוהה ובכדי לשמר אותה, ועל מנת שלקוחותיה יהיו שבעי רצון. לרשת 5 סניפים ברחבי הארץ.

0
0



אודות הכותב

קורין פיזנטי

שלום, שמי קורין פיזנטי, ואני הבעלים והמנהלת של חברת "פיזנטי תקשורת". אני עוסקת בענף יחסי הציבור למעלה מ- 14 שנים. שורשיי המקצועיים נטועים בתחום השיווק, דבר המקנה לי מומחיות מקצועית נרחבת בעולם השיווק ונגזרותיו.
משרדי פועל מתוך תפיסה שיווקית רחבה המיושמת על פי מתודולוגיה של תקשורת שיווקית משולבת, המותאמת על פי הצרכים הספציפיים של כל לקוח ובהתאם למטרותיו.
היריעה השיווקית הרחבה במסגרתה אנו פועלים, מאפשרת לנו להתאים את פעילות יחסי הציבור לצרכים משתנים, וליישם עבור הלקוח אסטרטגיות אפקטיביות תוך שימת דגש, הן על היקפי חשיפה רחבים ואיכותיים, והן על מיתוג מוקפד בשוק הישראלי.
מזה כ-14 שנים שמשרדנו מנהל עשרות פרויקטים וקמפיינים מקומיים וארציים בתחום יחסי ציבור, עבור מוסדות, ארגונים וחברות מסחריות.
התמחותנו המקצועית כוללת מיתוג תקשורתי, יעוץ אסטרטגי, קשרי מדיה, יעוץ שיווקי, קידום מכירות, הפקת כנסים ואירועים, בתחומי צרכנות על כל גווניה: איכות חיים, לייף סטייל, קוסמטיקה וטיפוח, אופנה ומוצרי מדף מגוונים.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן