אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא למאבק נגד הצבת אנטנה ליד מתקני משחקי ילדים

עיריית אור עקיבא' מתריעה; "אנו לא נאפשר את הקמת האנטנה הסלולרית המרכזית ונאבק ככל שיידרש על מנת למנוע זאת ומרגע שנחשפה התכנית, העיריה, פועלת נמרצות לטפל בכך".
0
0
אור עקיבא למאבק נגד הצבת אנטנה ליד מתקני משחקי ילדים
אור עקיבא למאבק נגד הצבת אנטנה ליד מתקני משחקי ילדים

לעיר במישור החוף הצפוני; אור עקיבא, הנמצאת בין שני צירי תנועה עורקיים, כביש מס’ 2 ממערב וכביש מס’ 4 ממזרח, שהפכה לישוב שקט ונעים לגור בו בשנים האחרונות, יש בימים אלו בעיה חמורה או ליתר דיוק דאגה המטרידה את מנוחתם של קברניטיה ותושביה בשל הסכנה לבריאות הילדים והתושבים עם היוודע ההחלטה על להקים אנטנה סלולרית מרכזית העתידה להיות מוצבת מעל שכונת  ‘פארק נוף ים – אור עקיבא’ החדשה, הנמצאת במרחק כ-40 מטרים בלבד ממתקני משחקי ילדים ובסמוך מאוד לבתי התושבים והשכונות.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

האנטנה הסלולרית המרכזית עתידה להיות מוצבת מעל שכונת  ‘פארק נוף ים – אור עקיבא’ החדשה, הנמצאת במרחק כ-40 מטרים בלבד ממתקני משחקי ילדים ובסמוך מאוד לבתי התושבים והשכונות.

בעיריית אור עקיבא, מזדרזים להודיע ולהתריע, כי; “אנו לא נאפשר את הקמת האנטנה הסלולרית המרכזית. נאבק ככל שיידרש על מנת למנוע זאת ומרגע שנחשפה התכנית, העיירה, פועלת נמרצות לטפל בכך”.

עיריית אור עקיבא, פרסמה היום (שישי, ז’ בשבט התשע”ז) בדף הפייסבוק שלה, כי בימים הקרובים, תצאנה הודעות בנושא בהתאם להתפתחויות ולגיוס התושבים למחאה נרחבת על הכוונה להציב אנטנה מרכזית מוצבת מעל ‘פארק נוף ים – אור עקיבא’ החדש.

המשך יבוא.

 

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן