אינטרנט חדשות חדשות

אבנט משיקה ענן ישראלי המבוסס על טכנולוגיות AVAYA

שירותי התקשורת בענן מיועדים לעסקים קטנים ובינוניים ◄ רפי שקולניק, מנהל פעילות אוויה ישראל; "למרות שעסקים בינוניים מהווים את עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית, הם אינם נלקחים בחשבון על ידי יצרני הטכנולוגיות... לעסקים מעולם לא היה קל יותר להיכנס ל'עולם הענן העסקי' וליהנות מיתרונותיו. עבור אוויה פלטפורמה זו, מהווה ערוץ הפצה יעיל שמקדם את עסקינו בארץ".
0
0
רפי שקולניק, מנהל פעילות אוויה בישראל
רפי שקולניק, מנהל פעילות אוויה בישראל

אוויה ישראל מפיצת Cloud Services Aggregator, השיקה  באירוע לקוחות ‘אבנט’ היום (ראשון, כ”ד באדר התשע”ח) ב’ארנה הרצליה’ את הענן שלה בישראל, המבוסס על טכנולוגיות אוויה (AVAYA) Avaya IP Office™ Powered. באמצעות הכרזה זו, החברה מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים (עד 3000 שלוחות ללקוח) להשתמש בפתרונות תקשורת אחודה (UC) ומרכזי תקשורת (CC) – בענן, תוך דגש על אבטחת מידע.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הענן, מציע למשווקים כלים בלעדיים לרכישה קלה, מהירה ועצמאית של שירותי ענן עבור לקוחותיהם וכלים לניהול ידידותי של השירותים שנרכשו. “לעסקים מעולם לא היה קל יותר להיכנס ל’עולם הענן העסקי’ וליהנות מיתרונותיו. עבור אוויה פלטפורמה זו, מהווה ערוץ הפצה יעיל שמקדם את עסקינו בארץ”, כך מסר רפי שקולניק, מנהל פעילות אוויה בישראל.

עוד הוסיף שקולניק, כי; “ארגונים בגודל בינוני מהווים את עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית וחלק ניכר מהמגזר הפרטי. למרות התרומה הכלכלית האדירה שלהם, לעתים קרובות הם לא נלקחים בחשבון על ידי יצרני הטכנולוגיות”.

בין הטכנולוגיות של אוויה, ניתן למצוא פלטפורמות כמו; Avaya IP Office, Avaya Oceana, Equinox (פיתוחים ישראליים) ו-Breeze, המיועדות להסמיך ארגונים ליישם אינטליגנציה מלאכותית ולרתום לטובתם חידושים כמו למידה ממוחשבת, האינטרנט של הדברים וביג דאטה.

הענן החדש של אבנט תקשורת כולל חידושים, המעמידים אותה בשורה אחת עם פלטפורמות המסחר הגדולות בעולם של שירותי ענן. הפלטפורמה, מציעה תהליך אוטומטי לחלוטין של רכישת שירותים, הגדרות תצורה וניהול מקצה לקצה, באמצעות מספר לחיצות כפתור.

 שוק שירותי הענן הציבורי, יגדל ב-18.5% (אחוזים) בעולם כולו

כל זאת בזמן אמת וללא מעורבות יד אדם. במקרה הצורך עומד לרשות המשווקים מוקד תמיכה ושירות בשפה העברית לכל סוגיה טכנית שעמה הם מתמודדים. הענן, מתוקף היותו פלטפורמה המבוססת תקשורת API מול עננים שונים, מציע מגוון של חוות שרתים גלובליות וכן מקומיות, כמו גם עבודה מול ענני היצרניות הגדולות – הכל על פי ההעדפות של כל ארגון.

(מימין): רפי שקולניק, פרנצ'סקה איודי, גיא גדניר
(מימין): רפי שקולניק, פרנצ’סקה איודי, גיא גדניר

הענן של אבנט תקשורת פתוח באופן בלעדי למשווקים ולהעצמתם בכלל השוק הישראלי. יתירה מכך, הפלטפורמה מאפשרת הקמת Private Label ושיווק מלוא שירותי הענן תחת מותג המשווק.

חברת המחקר גרטנר, חזתה, כי שוק שירותי הענן הציבורי, יגדל ב-18.5% (אחוזים) בעולם כולו, כך שיש פוטנציאל משמעותי לשותפים שרוצים להציע את אותה חווית תקשורת שהלקוחות מצפים לה מפתרונות אוויה, במקום הארגון וגם בעננים השונים.

חברת אבנט היא המפיצה בישראל של אוויה ועתה היא משדרגת את פעילותה בישראל באמצעות הענן החדש. אבנט, הינה מפיץ Cloud Services Aggregator (“CSA“) הראשון מסוגו במדינת ישראל.

כחלק מהיצע החברה להעצמת משווקיה, מוצע סל שירותים מנוהלים בענן ופתרונות ברמת המוצר. הפלטפורמה, מהווה כר לפעילות המשווקים והעצמתם ומאפשרת להם רכישה, הפעלה (Provisioning) וניהול של פתרונות הענן לפי צרכי לקוחותיהם.

פלטפורמות מסחר של שירותי ענן מאיצות את כניסת הענן למגזר העסקי, הממשלתי והציבורי ומגדילות את השוק.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן