פורום כאן נעים

צל״ש ראש הממשלה לפעילות מבצעית של המוסד

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הענקת צל״ש ראש הממשלה לפעילות מבצעית של המוסד. וידאו: עומר מירון, לע"מ

כיצד להתנהג באירוע טביעה סרטון מד”א

כיצד להתנהג באירוע טביעה | סרטון בשפה העברית באדיבות מד"א.

שלישיית הגשש החיוור בחוף הים

הגשש החיוור בתכנית "סופסופ" בשנת 1988, מנחה גבי גזית. ערוץ 1.

אודטה שוורץ האמנתי לו | עוד גבר מתחזה

העיתונאית אודטה שוורץ, על גבר מתחזה שהייתה עמו ביחסים: האמנתי לו | הכתב חיים אתגר, ערוץ 2.

איך ניצחו הצמחוניים (פיל ו-תאו) את הטורף אריה

איך ניצחו הצמחוניים (פיל ו-תאו) את הטורף הלביאה

ילד מיוחד, וסוס מיוחד | חובה לצפות

כשהגעתי הביתה וצפיתי בסרטון הבנתי את העוצמה של אותו רגע של בני ארז הלוקה ב'תסמונת ויליאמס' והסוס הרגיש.

מפעל הפיס

צהל איתם – ולמענם

צהל איתם - ולמענם | כך נראה ההאקתון הצה"לי שמפתח פתרונות לקשיים של ילדים אוטיסטים. עוד טכנולוגיות שפותחו בפרויקט המיוחד, עכשיו באתר צה"ל: http://bit.ly/2vsq4w7

שום פלפל ושמן זית עם חיים כהן – קרין גורן

שום פלפל ושמן זית עם חיים כהן - קרין גורן.

נעים לעקוב אחרי

מבקים כאן ישראל

A feed could not be found at http://kanisrael.co.il/?feed=rss2. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.
מבצעים חמים ונעים צרכנות

תגידו את זה עם Nutella במסר אישי זה גם טעים

בקומפלקס ייעודי שהוקם לטובת הפעילות והיה פתוח לקהל הרחב, הועמדה צנצנת ענקית של "נוטלה" לצד טעימות של הממרח ◄ כל מי שנכח במקום, הוזמן להשתתף ולקחת חלק בבחירת מסר אישי וייחודי לו, שהוקלד והוקרן על גבי הצנצנת הענקית ולהצטלם לצידה כאשר את התמונה המצולמת קבלו כתמונה ממוגנטת.
תגידו את זה עם Nutella במסר אישי זה גם טעים
תגידו את זה עם Nutella במסר אישי זה גם טעים

ממרח אגוזי הלוז הבינלאומי ‘Nutella’ יצא במהלך שיווקי, תחת הסלוגן: “תגידו את זה עם Nutella”, המציע מסרים אישיים החל מ”אימא שלי” או “בוקר טוב” ועד “תינשאי לי” על גבי צנצנות המוצר. זהו הנו שלב ב’ של קמפיין “נוטלה עם השם שלך” שהושק בנובמבר 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

קמפיין המסרים האישיים “תגידו את זה עם Nutella” הושק במדינות בעולם, ביניהם; איטליה, צרפת, גרמניה וכעת בישראל. המהלך השיווקי גובה בפרסום בערוצי הטלוויזיה, אתרי אינטרנט מובילים, שלטי חוצות  ויימשך עד סוף חודש מרץ.

חברת “פררו חוגגת השנה 70 שנות פעילות עם מוצרים המופצים ב-160 מדינות. הממרח יוצר לראשונה בשנות ה-40 של המאה ה-20 בצפון איטליה, בה נפוצים עצי אגוזים. כ-115 מיליון משפחות ברחבי העולם אוכלים נוטלה על לחם לארוחת בוקר.חברת “פררו חוגגת השנה 70 שנות פעילות עם מוצרים המופצים ב-160 מדינות.

הממרח יוצר לראשונה בשנות ה-40 של המאה ה-20 בצפון איטליה, בה נפוצים עצי אגוזים. כ-115 מיליון משפחות ברחבי העולם אוכלים נוטלה על לחם לארוחת בוקר.חברת “פררו חוגגת השנה 70 שנות פעילות עם מוצרים המופצים ב-160 מדינות.

הממרח יוצר לראשונה בשנות ה-40 של המאה ה-20 בצפון איטליה, בה נפוצים עצי אגוזים. כ-115 מיליון משפחות ברחבי העולם אוכלים נוטלה על לחם לארוחת בוקר.

נוטלה הופכת להיות "אישית" עם מסרים ייחודיים שנבחרים מבין מגוון המשפטים באפליקציה
נוטלה הופכת להיות “אישית” עם מסרים ייחודיים שנבחרים מבין מגוון המשפטים באפליקציה

לטובת המהלך הפרסומי, הוקמה אפליקציית פייסבוק ייעודית עם מבחר של כ-100 אימרות בשפות; עברית ובאנגלית + מאגר רחב של שמות פרטיים (הלינק לפעילות בפייסבוקhttps://www.facebook.com/NutellaIsrael/app/1826272234321552/ ).

את התוויות עם המשפט הנבחר, ניתן יהיה לבחור ב-עמוד הפייסבוק של Nutella ולהדפיסן במדפסת הביתית.

בנוסף, בנקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ, ניתן למצוא תוויות מודפסות מראש עם מסרים אישיים, עד גמר המלאי.

במסגרת הקונספט של המהלך השיווקי; “תגידו את זה עם נוטלה” (התקיימה ב-16-15/2/17פעילותייחודית שהייתה פתוחה לקהל הרחב, בקניון עזריאלי – תל אביב.

בקומפלקס ייעודי שהוקם לטובת הפעילות והיה פתוח לקהל הרחב, הועמדה צנצנת ענקית של “נוטלה” לצד טעימות של הממרח.

כל מי שנכח במקום, הוזמן להשתתף ולקחת חלק בבחירת מסר אישי וייחודי לו, שהוקלד והוקרן על גבי הצנצנת הענקית ולהצטלם לצידה. את התמונה המצולמת, קבלו כתמונה ממוגנטת.

 ממרח אגוזי הלוז והקקאו הבינלאומי Nutella;

ממרח אגוזי הלוז והקקאו הבינלאומי Nutella, הנו חלק מקו המוצרים הרחב של  חברת השוקולד האיטלקית פררו המייצרת גם את שוקולד קינדר, ביצי הפתעה קינדר, חטיף השוקולד קינדר בואנו, פרלינים פררו רושה וסוכריות טיק טק.

חברת “פררו חוגגת השנה 70 שנות פעילות עם מוצרים המופצים ב-160 מדינות. הממרח יוצר לראשונה בשנות ה-40 של המאה ה-20 בצפון איטליה, בה נפוצים עצי אגוזים. כ-115 מיליון משפחות ברחבי העולם אוכלים נוטלה על לחם לארוחת בוקר.

תגובות



  • שינוי גודל גופנים