אופנה בעולם וידאו ישראל

שבוע האופנה הצנוע הראשון של Modanisa

חברת Modanisa, היא חברה קמעונאית של 'האופנה הצנועה' הגדולה ביותר בעולם הפועלת באופן מקוון שהביאה את הזוהר והקסם של הקונספט שלה אל הבירה הבריטית ◄ האופנה הצנועה, היא מגזר חדש ומשגשג. דוח מצב הכלכלה האיסלאמית הגלובלית (State of the Global Islamic Economy report) משנת 2015, העריך את הענף ב-230 מיליארד דולר אמריקני ברחבי העולם וניבא עלייה ל-237 מיליון דולר עד שנת 2019.
0
0

26 מעצבים מרחבי העולם הציגו בראשית השבוע (א’) את הקולקציות החדשות שלהם בשבוע האופנה הצנוע של Modanisa בעיר לונדון. נותנת החסות, חברת Modanisa היא חברה קמעונאית של ‘האופנה הצנועה’ הגדולה ביותר בעולם הפועלת באופן מקוון – הביאה את הזוהר והקסם של הקונספט שלה אל הבירה הבריטית, לאחר שאירחה את שבוע האופנה הצנוע הראשון אי-פעם בשנה שעברה באיסטנבול.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הכרטיסים לכל תצוגות האופנה, אזלו לפני שבועות רבים. מעצבים חדשים ומבוססים הציגו את הקולקציות שלהם על המסלול במרכז הכנסים האיקוני “אולימפיה“, כולל המותגים הבריטיים; Pillar ו-Farrah Naaz וכן Fllumae (ארה”ב), Aidijiuma (מלזיה), Mayovera (טורקיה) ו- Helena Latifi (נורבגיה).

הגב’ פרנקה סואריה (Franka Soeria), יוזמת שותפה של ‘שבוע האופנה הצנוע’ אמרה, כי; “התצוגות מוכיחות עד כמה סגנון האופנה הצנוע הוא מגוון.

שבוע האופנה הצנוע הראשון של חברת Modanisa בלונדון
שבוע האופנה הצנוע הראשון של חברת Modanisa בלונדון

חלק מן העיצובים מאופיינים מאוד בהשפעות תרבותיות, ואילו אחרים – שילבו אלמנטים מזרחיים ומערביים ויצרו לבוש יומיומי מודרני ו-שמלות ערב מפוארות שנאמנות לעקרונות האסלאמיים, אולם בכל זאת, הן אטרקטיביות ביותר”.

חלימה עדן (Halima Aden) – הדוגמנית הראשונה בעולם שחובשת חיג’אב (בערבית: حجاب, חִג’אב) משמעותו בערבית; “כיסוי“.

בשפה הערבית המילה משמשת בעיקר לכיסוי ראשה וגופה של אישה, אולם באסלאם; “חג’אב” משמש במשמעות כללית של צניעות) – פתחה את ה- MLMFW) Modanisa London Modest Fashion Week) כשהיא צועדת על המסלול ב-עבאיה (שמלת ערב) בגוון אפרסק סמוק וחיג’אב בעיצוב Minel Aşk.

לאחר מכן, הקיף את הדוגמנית חלימה, המון מעריצים, שהשתוקקו לדבר ולהצטלם עם הכוכבת העולה.

║ חברת Modanisa, המקוונת הראשונה בעולם לנשים המאמצות סגנון לבוש צנוע

בין הנוכחים היו דוגמנית החיג’אבים הבריטית מריה אידריסי (Mariah Idrissi) וכן הבלוגריות לנה אסאד (Leena Asad) ו-סנה סבר (Sena Sever) הכותבות על אופנה צנועה, שלכל אחת מהן חצי מיליון עוקבים במדיה החברתית, וכן נבילאבי (Nabiilabee), שתוכנית הטלוויזיה הדוקומנטרית החדשה שלה; “New York Hijabis“, עלתה לשידור בשבוע שעבר.

הדוגמנית חלימה עדן (Halima Aden) בשבוע האופנה הצנוע של Modanisa בלונדון | עיבוד צילום: שולי סונגו©
הדוגמנית חלימה עדן (Halima Aden) בשבוע האופנה הצנוע של Modanisa בלונדון  | עיבוד צילום: שולי סונגו©

את התצוגות השלימו פאנלים של דיון בהשתתפות שמות גדולים בענף, דוכני בגדים ופעילויות ברשת של מעצבים, קונים ותקשורת, שכולם תוכננו על ידי היועצות אוזלאם שאהין (Özlem Şahin) ו-פרנקה סוראיה מ”Think Fashion“.

בעקבות ה-LMFW הראשון, מסר מנכ”ל Modanisa, מר כרים טורה (Kerim Türe); “העיר לונדון היא אחת מבירות האופנה של העולם, לכן, חשוב לנו להביא לכאן את קונספט ‘שבוע האופנה הצנועה’.

העובדה שכל הכרטיסים לתצוגות האופנה אזלו לפני שבועות, מוכיחה את הביקוש הרב שיש להן”.

האופנה הצנועה, היא מגזר חדש ומשגשג. דוח מצב הכלכלה האיסלאמית הגלובלית (State of the Global Islamic Economy report) משנת 2015, העריך את הענף ב-230 מיליארד דולר אמריקני ברחבי העולם, וניבא עלייה ל-237 מיליון דולר עד שנת 2019.

הגב' פרנקה סואריה יוזמת שותפה של 'שבוע האופנה הצנוע'; "התצוגות מוכיחות עד כמה סגנון האופנה הצנוע הוא מגוון.
הגב’ פרנקה סואריה יוזמת שותפה של ‘שבוע האופנה הצנוע’; “התצוגות מוכיחות עד כמה סגנון האופנה הצנוע הוא מגוון.

חברת Modanisa אשר הושקה בשנת 2011, היא חברת האופנה המקוונת הראשונה בעולם לנשים המאמצות סגנון לבוש צנוע, והיא מפעילה אתר קניות ברשת האינטרנט.

סוכנות יחסי הציבור שלה ‘פריקלי פיר’ יודעת לספר, כי במלאי Modanisa, שלה נמצאים 30,000 פריטים, המיוצרים על ידי למעלה מ-300 מותגים, והיא מעניקה שירות ל-9 מיליון מבקרות מדי חודש, ומכירותיה מגיעות ל-103 מדינות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן