לאישה סקס | Sex פלילים

עינת הראל ‘המדאם של תל אביב’ הורשעה בסרסרות לזנות ועבירות מס

הנאשמת מי שכונתה 'המדאם של תל אביב' בנוסף, העסיקה ופיטרה נשים שונות שעבדו בבתי העסק, קנסה נשים אחרות, קיבלה תלונות מלקוחות, וקבעה את משמרות העבודה בהן עבדו הנשים שהועסקו על ידה ◄ על פי הסדר הטיעון, הנאשמת תרצה עונש של 44 חודשי מאסר בפועל הכוללים הפעלת תנאי של שנה, ותשלם קנס בסך 32 אלף ש"ח. בנוסף, יחולטו לה כספים בסך 1.2 מיליון ש"ח ממכירת דירת המגורים שלה על ידי יחידת החילוט באפוטרופוס הכללי.
0
0
עינת הראל, מי שכונתה 'המדאם של תל אביב' הורשעה בסרסרות לזנות פרסום שירותי זנות ועבירות מס
עינת הראל

ביהמ”ש המחוזי בעיר תל אביב (כב’ השופט סגן הנשיא ג’ורג’ קרא) נתן את הכרעת הדין מאתמול (שני, ה-23.1.17) של כתב האישום המתוקן ואת ההחלטה המתירה לפרסם את הכרעת הדין, ממנה עולה, כי הרשיע את מי שכונתה ‘המדאם של תל אביב’, הלא היא עינת הראל בסרסרות למעשה זנות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום שירותי זנות, הלבנת הון, עבירות מס ועבירות נוספות. על פי כתב האישום המתוקן, בו הודתה הנאשמת במסגרת הסדר טיעון, בין השנים; 2006-2013 הפעילה הנאשמת וניהלה, בבנייני מגורים שונים, בשלוש דירות שהושכרו למטרות מגורים, בתי עסק בהם הוענקו שירותי מין בתשלום.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ניהול בתי העסק על ידי הנאשמת הראל בא לידי ביטוי בכך שהנאשמת, שכרה באמצעות אחרים את הדירות, שילמה את דמי השכירות, שיפצה את הדירות ורכשה מוצרים שונים לצורך הפעלתן כבית עסק למתן שירותי מין.

בנוסף, העסיקה הנאשמת ופיטרה נשים שונות שעבדו בבתי העסק, קנסה נשים אחרות, קיבלה תלונות מלקוחות, וקבעה את משמרות העבודה בהן עבדו הנשים שהועסקו על ידה.

דוברת מחוז תל אביב עורכת הדין עדי לבני, מסרה לפורטל ‘כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינהכי הנאשמת הראל, אף פרסמה את שירותי המין שניתנו בדירות, באתר האינטרנט “סקס אדיר” ובעיתונים “בננה“, “שבע“, ו”השקמה

כמו וכן באמצעות כרטיסי ביקור שהונחו על רכבים חונים על ידי שליחים. הנאשמת, ביצעה את המעשים אף בזמן ששהתה ב… בית הסוהר.

על פי האישום השני, בין השנים 2006-2013, ובמהלך ביצוע העבירות כמפורט לעיל, הפיקה הנאשמת עינת הראל, הכנסה עבריינית בסך 5,600,000 ש”ח, סכום שהינו “רכוש אסור” שעלה מעבירות מקור לפי חוק איסור הלבנת הון, שמקורו בעבירות סרסרות והחזקת מקום  לשם; זנות.

העינת הראל תרצה עונש של 44 חודשי מאסר בפועל הכוללים הפעלת תנאי של שנה

בתקופה זו, עשתה הנאשמת הראל באופן שיטתי ועקבי פעולות במטרה להסתיר ולהסוות את מקור הרכוש האסור בעבירות, לשם שימוש עתידי.

זאת, בכך ששכרה את בתי העסק על שמם של אנשים שונים ולא על שמה, בתשלום שכירות ועבור שירותי הפרסום במזומן ולעתים באמצעות שליחים, ברישום חשבונות בתי העסק על שם אנשים אחרים ובהנחיית הנשים שעסקו במין בבתי העסק להעיד, כי הן מנהלות המקום וכי היא רק עוסקת במין במקום.

באישום השלישי הנאשמת עינת הראל, מואשמת ב‘עבירות מס’ – אי הודעה על התחלת התעסקות, השמטת הכנסה מתוך דו”ח שיש לכללה בדין וחשבון במזיד ובכוונה להתחמק ממס ושימוש במרמה, עורמה או תחבולה, במזיד ובכוונה להתחמק ממס. זאת בעקבות עיסוקה בין השנים 2006-2013 בניהול עסק למתן שירותי מין בתשלום.

באישום הרביעי, הנאשמת הראל, מואשמת בהפרת הוראה חוקית לאחר שב- 11.11.12 בית המשפט השלום בעיר תל אביב, הוציא צו שיפוטי, המורה על הפסקת כל עיסוק למתן שירותי מין בבית העסק השני, למשך 90 יום.

ב- 22.12.12 הפרה הנאשמת הוראה חוקית בכך שעל אף מודעותה לקיומו של הצו, הפעילה את בית העסק השני לצורך מתן שירותי מין.

על פי הסדר הטיעון, תרצה הנאשמת עינת הראל, עונש של 44 חודשי מאסר בפועל הכוללים הפעלת תנאי של שנה ותשלם קנס בסך 32 אלף שקלים חדשים. בנוסף, יחולטו לה כספים בסך 1.2 מיליון שקלים חדשים ממכירת דירת המגורים שלה על ידי יחידת החילוט ב-אפוטרופוס הכללי.

התיק נוהל על ידי עוה”ד נועם שביט וטליה קלמרו מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי).

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן