צרכנות

מועך שום וג’ינג’ר “נדנדה” ברשת חנויות רשת הסטוק

גם תהליך הניקוי המייגע ממועכי השוּם הקלסיים קל ופשוט יותר. אין צורך בקיסמי העץ הדקיקים בכדי לחלץ את שאריות השום ש"נתקעו" בחורים. תחת זרם מים, ישתחררו כל שאריות השום ואף ניתן אף להעבירו לצורך ניקוי ושטיפה ב’מדיח הכלים’.
0
0
מועך שום וג’ינג’ר
מועך שום וג’ינג’ר “נדנדה” ברשת חנויות רשת הסטוק

רשת חנויות דיסקאונט לבית ’רשת הסטוק’ בעלת 36 סניפים ברחבי הארץ, מציעה מועך שום ו-ג’ינג’ר מבית המותג של ’FORTUNA’ בעיצוב ייחודי שזכה לכינוי; “נדנדה” ההופך את משימת המעיכה של השום/ג’ינג’ר לפשוטה ונוחה על ידי פעולת לחיצה קלה של הנדנדה מצד לצד כשה”שיניים” נלחצים תחתיה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

רובנו מכירים את כותש השוּם הקלאסי וכמובן את פעולת הניקוי המעיקה שלו, עתה מתברר, כי במרכז המועך החדש, ישנו משטח מתכת אל-חלד מחורר המאפשר באמצעות הלחיצה על שן השום או/ו הג’ינג’ר ונדנודה לצדדים למעוך ולגרום לכך שהחלקיקים יופרדו ויעברו דרך החורים ויאגרו במרכזו של המשטח הקעור.

ממשרד תקשורת | יחסי ציבור | קשרי עיתונות | פיזנטי תקשורת, נמסר על ידי הגב’ מאיה לוי, כי גם תהליך הניקוי המייגע ממועכי השוּם הקלסיים קל ופשוט יותר. אין צורך בקיסמי העץ הדקיקים בכדי לחלץ את שאריות השום ש”נתקעו” בחורים.

תחת זרם מים, ישתחררו כל שאריות השום ואף ניתן אף להעבירו לצורך ניקוי ושטיפה ב’מדיח הכלים’.

לקראת ראש השנה, אתה יכול להעניק אותו כפינוק צנוע לטבח ו/או המבשלת, כאות הערכה לאדם הטורח עבורך לבשל לך בכל ימות השנה.

מחיר לצרכן; 15 שקל. ניתן להשיג: בסניפי ’רשת חנויות הסטוק’ ברחבי הארץ.

אודות הסטוק

רשת הסטוק – hastok, הוקמה בשנת 2006 על ידי גבי אוהב ציון ו-עופר ברק ומהווה ’כלבו למוצרים בשימוש יומיומי’ החל ממוצרי פלסטיקה ועד מוצרי חשמל. ב-רשת הסטוק, ממוקמים בפריסה ארצית 36 סניפים החל מהעיר קרית שמונה בצפון הארץ ועד אילת בדרום הארץ.

חנויות הרשת גדולות, של ’הסטוק’ ממוקמות באזורים מרכזיים והמחירים בחנויות הרשת אחידים. רשת ’הסטוק’ מוכרת מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד מבית ארקוסטיל, דומוס, לוק אנד לוק, הום טופ, גולקס ועוד רבים וטובים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן