וידאו ישראל ספרים | סופרים | משוררים

‘לאכול ולטייל באירופה עם ג’אקומו’ החל מ- 125 ₪

"סיימתי זה עתה את כתיבתו של ספר המכיל כ-200 עמודים מתוכם כ-90 מתכונים וצילומי צבע רבים" - אומר יעקב (ג'אקומו) פיאלקוב; "אבקש את תמיכת גולשי אתר כאן נעים, ברכישת הספר באמצעות אתר; גיוס 'Headstart' שהיא שיטה חדשה של מסחר וחסות, בה היוצר שומר על 100% מהקניין הרוחני בפרויקט. זו אינה השקעה או הלוואה מסוג כלשהו.
0
0

יעקב (ג’אקומו) פיאלקוב, הוא איש יקר. לא בגלל שהוא מבקש את הסיוע שלכם להוצאת ספרו “לאכול ולטייל באירופה עם ג’אקומו” אלא משום שהוא איש אדיב נעים הליכות וכן בהחלט איש אנין טעם. ג’אקומו פיאלקוב, מתמחה באוכל איטלקי ובכל הקשור באיטליה הוא בעלים ומנהל של “אתר האוכל של ג’אקומו” ו”אתר הגבינות של ג’אקומו”. בוגר בתי ספר לבישול באיטליה. מעביר סדנאות בישול איטלקי ב-20 השנים האחרונות וסדנאות גבינות מזה 5 שנים.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

ג’אקומו שכתב כבר בעבר שני ספרי בישול בשמות “כל הרטבים לפסטה” ו”אנטיפסטי ועוד“. כמו כן, תרגמתי וערך את הספר “לעשות גבינות בבית” מסיים ממש בימים אלו את הפרויקט החדש שלו שהוא מן סיכום זמני של חוויותיו מטיוליו באירופה אותן אסף הספר כבר מוכן לדפוס ומכיל כ-200 עמודים מתוכם כ-90 מתכונים וצילומי צבע רבים.

בספרו “לאכול ולטייל באירופה עם ג’אקומו” תמצאו סיפורים, כתבות על מקומות מיוחדים, אנקדוטות מעניינות, ארוחות גורמה, מאכלים מעניינים וכן גם עשרות מתכונים המלווים בצילומים ומתייחסים לכתבות המספרות עליהם.

“סיימתי זה עתה את כתיבתו של ספר” – אומר יעקב (ג’אקומו) פיאלקוב ומוסיף בנשימה אחת; “אבקש את תמיכת גולשי אתר כאן נעים, ברכישת הספר באמצעות אתר; גיוס ‘Headstart‘ שהיא שיטה חדשה של מסחר וחסות, בה היוצר שומר על 100% מהקניין הרוחני בפרויקט. זו אינה השקעה או הלוואה מסוג כלשהו.

בסכום החל מ-50 ₪ (מינימום) תוכלו לקבל עותק של הספר המודפס עם חתימת המחבר לכל אחד מן התומכים בפרוייקט, כולל דמי משלוח וב-מינימום 125 ₪, תקבלו ארוחה איטלקית בת 8 מנות, למשתתף יחיד אצל ג’אקומו. הארוחה בקבוצה של עד 8 משתתפים.

'לאכול ולטייל באירופה עם ג'אקומו' החל מ- 125 ₪ ובתיאבון
‘לאכול ולטייל באירופה עם ג’אקומו’ החל מ- 125 ₪ ובתיאבון

הארוחה כוללת כ-8 מנות והיא ארוחה איטלקית אותנטית מבושלת כולה, מול עיני הסועדים במטבחו של ג’אקומו. הארוחה כוללת מנות פתיחה, מנות ראשונות, מנה עיקרית וקינוח. יין חופשי. מחירה המלא של ארוחה כזאת אצלנו הוא 250 ש”ח. אפשר להביא בן זוג במחיר של 200 ש”ח.

שם ניתן למצוא בו את הפרויקט שלי בקישור הבא;https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=22547 אם לא ברור לכם כיצד ניתן לתמוך בפרויקט לחצו כאן או על “איך לתמוך בפרויקט” מתחת לסרטון שבעמוד הפרויקט). אם עדיין תתקשו, ליצור קשר באמצעות ‘Headstart‘  תוכלו לפנות אליו גם טלפונית (052-6662124), “רק בעזרתכם אוכל להוציא את הספר לאור” סיכם מר ג’אקומו.

║ לפניכם קטע מתוך אחת הכתבות בספר ‘לאכול ולטייל באירופה עם ג’אקומו’:

….אנו שמים פעמינו לטרסטוורה. מתחיל להחשיך והרחובות הצרים מוארים בפנסים צבעוניים. מכל צד מסעדות ובארים. פה ושם עומדים רוכלים, המציעים כל מיני מזכרות לתיירים, מקלות קטורת, חולצות טי עם הדפסי אתרים ברומא ופסלוני פלסטיק זוועתיים. בפתחי המסעדות עומדים המלצרים ומנסים למשוך סועדים אל מסעדותיהם דווקא…

….אני נכנס לפתח אחת המסעדות ומרחרח. בדיוק לטעמי. בהמשך, אני מגלה שלא טעיתי בבחירה. הפעם נאכל ארוחה איטלקית טיפוסית ואני מקפיד לעשות זאת לפי כל הכללים. כמנה ראשונה אני מזמין אנטיפסטי מן הוויטרינה שבתוך המסעדה – ירקות עבורי, פירות ים עבור בת זוגי. אין כאן הפתעות מיוחדות אבל הכול עשוי ומתובל בדיוק בכמויות הנכונות.

המלצר זריז להפליא. הוא מבקש לדעת מה נרצה בהמשך ואני דוחה אותו עד לסיום האנטיפסטי. איננו ממהרים ואני רוצה לעשות זאת כראוי. כמו שאוכלים באיטליה. אנחנו מזמינים מנות פסטה, לזניה לטניצ’קה ופפרדלה א-לה גרנד דוקה עבורי….

….בתפריט המסעדה לא מופיע רוטב כזה והמלצר מציע לבדוק במטבח. הוא חוזר עם השף שמבקש לדעת באיזה רוטב מדובר.  אני מנסה להסביר לו והוא מציע לי לגשת למטבח ולהסביר שם בדיוק מה אני רוצה. אני מסכים. משאיר את יקירתי בידיו של הבעלים ויורד למטבח…

…השף, מכניס מזלג, מסובב אותו ושולף לעצמו לטעימה. שקט מוחלט משתרר במטבח.

…אני מקבל סינר וכובע טבחים – לו רק יכולתי למצוא מישהו שיצלם אותי – ומציעים לי להכין את הרוטב בעצמי. נראה לי שהם מנסים להתבדח על חשבוני. אם כבר הגעתי עד כאן, בבקשה. אני מבקש מאחד מהם לבשל עבורי פפרדלה, ‘אל-דנטה’ כמובן. במחבת גדולה אני שם מעט שמן זית ומוסיף לו שתי שיני שום.

כאשר השום מתחיל להשחים אני מוציא את שיני השום וזורק אותן. כעת אני מחליש את האש ומוסיף למחבת פרוסות פנצ’טנה עם שומן, חצי דקה מאוחר יותר אני שופך פנימה כוס שמנת מתוקה, מביא לרתיחה ומוסיף שתי כפות קוניאק וכף אחת עגבניות מרוסקות. מעט מלח וזהו. עכשיו אני מוסיף את הפפרדלה המבושלת למחבת, מקפיץ פעמיים ומעביר לצלחות…

….השף, מכניס מזלג, מסובב אותו ושולף לעצמו לטעימה. שקט מוחלט משתרר במטבח. הוא טועם, לוקח את המזלג וטועם פעם נוספת, מלקק את שפתיו ומזמין את כולם להצטרף. זהו סימן שיש על מה לדבר. אני זוכה במחיאות כפיים סוערות ובליווי של כל הטבחים אל השולחן שלנו, עם המנה המוכנה. קרוב לוודאי שבפעם הבאה זה כבר יופיע אצלם בתפריט…

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן