אינטרנט חדשות

חברת גיגמון, משיקה פתרון מתקדם לפענוח תעבורה מוצפנת

יוסי עטיה, מנהל צוות הנדסה אזורי בחברת גיגמון: "יכולת פענוח לתעבורתSSL מרחיבה את היתרונות של פלטפורמת נראות הרשת המלאה של גיגמון... כמות המידע המוצפן ברשתות התקשורת גדלה באופן משמעותי וארגונים רבים חשופים לאיומי אבטחת מידע שלא הכירו בעבר. השירות החדש שאנו מציעים קיים בתוך הפלטפורמה ובזכותו ארגונים יכולים ליצור 'אזור פיענוח' מרוכז שיאפשר ל-כלי הסייבר לראות ולנטר בקלות את היקפי המידע המוצפנים ללא שינויי ארכיטקטורה".
0
0
יוסי עטיה, מנהל צוות הנדסה אזורי בחברת גיגמון המשיקה פתרון מתקדם לפענוח תעבורה מוצפנת
יוסי עטיה, מנהל צוות הנדסה אזורי בחברת גיגמון המשיקה פתרון מתקדם לפענוח תעבורה מוצפנת

חברת גיגמון (Gigamon), המובילה העולמית בפתרונות נראות ברשת, מכריזה על הרחבה משמעותית של פתרון ה- SSL Visibility עם יכולות חדשות, המאפשרות לה לפתוח תעבורה מוצפנת, תוך שמירה על דרישת פרטיות של הנתונים וציות לרגולציה.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

“יכולת פענוח לתעבורתSSL מרחיבה את היתרונות של פלטפורמת נראות הרשת המלאה של גיגמון“, אמר יוסי עטיה, מנהל צוות הנדסה אזורי בחברת גיגמון, שהוסיף בדבריו; “כמות המידע המוצפן ברשתות התקשורת גדלה באופן משמעותי וארגונים רבים חשופים לאיומי אבטחת מידע שלא הכירו בעבר.

השירות החדש שאנו מציעים קיים בתוך הפלטפורמה ובזכותו ארגונים יכולים ליצור ‘אזור פיענוח’ מרוכז שיאפשר ל-כלי הסייבר לראות ולנטר בקלות את היקפי המידע המוצפנים ללא שינויי ארכיטקטורה”.

בעזרת פתרון SSL המורחב, עוזרת גיגמון, לחשוף איומים זדוניים העלולים לפגוע באבטחת הארגונים. הפתרון החדש, עונה על האתגרים עמם מתמודדים צוותי אבטחת מידע ורשת. רוב כלי האבטחה אינם מיועדים לזהות ולקודד היקפים גדולים של תנועה מוצפנת.

חברת גיגמון, הפתרונות שלנו בפרויקטים של אבטחת מידע וניטור רשתות התקשורת מביא לחסכון דרמטיי בהיקף הכספי

עם זאת, כלים שכן מאפשרים יכולת זו מגיעים לקצה גבול היכולת  מכדי לאפשר קידודSSL והתוצאה הופכת למורכבת, אטית ויקרה. אם בעבר היה צורך בשילוב חברות חיצוניות כדי לפתור בעיה זו, הפתרון של גיגמון מאפשר כיום לטפל בנושא באופן מקיף ומרכזי עם ביצועים יוצאי דופן.

ככל ש’רשתות התקשורת‘ הופכות למהירות יותר ומחברות בין יותר סוגים של מכשירי קצה וצמתים, כך גדל הקושי לנטר אותן, הן בהיבט אבטחת האיכות והן בהיבט אבטחת המידע. חב’ גיגמון מספקת שורה של כלי “נראות” (Visibility) אל הרשת. העלות של ניטור כלל מקורות המידע היא גבוהה עד בלתי אפשרית ובנוסף לכך גם מאוד מורכבת. שילוב הפתרונות של גיגמון בפרויקטים של אבטחת מידע וניטור רשתות התקשורת מביא לחסכון דרמטי בהיקף הכספי, מפשט את ההטמעה ומייעל את המערך כולו.

חברת גיגמון (Gigamon), היא מובילת שוק עולמית בתחומה, עם קצב גידול מרשים של 45% בשנים האחרונות ונתוני מכירות X3 מהמתחרה הקרובה ביותר. בשנתיים האחרונות בלבד השיקה החברה יותר מ –300 תכונות חדשות המתורגמות לערך מידי עבור לקוחותינו. בחברת גיגמון, מועסקים למעלה מ- 700 עובדים והיא עברה התרחבות גם בישראל.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן