אסטרולוגיה ביקור הנשיא דונלד טראמפ

טראמפ, נשיאות ארצות הברית בין תאומים לאריה

יש לו יכולת נתינה גדולה לאנשים הקרובים אליו, כמו גם יכולת לדבר בהמון רגש שהציבור לא מכיר בו כיוון שהוא דואג להסתיר אותו ובהצלחה רבה ◄ הדרך להגיע אל דונלד טראמפ היא דרך האגו שלו כיוון שיש לו חולשה גדולה לכבוד ולבמה וברגע שמישהו ינסה להוריד אותו משם, הוא יהדוף במלוא הכוח את האנשים שמנסים לדעתו לעולל לו רע. הוא מרוכז מאוד בעצמו וקודם כל יראה את טובתו האישית לפני כל אדם אחר.
0
0
דונלד טראמפ בן מזל תאומים אופק אריה
דונלד טראמפ בן מזל תאומים אופק אריה

תאריך לידה 14.6.1946, מספר מזל : 4. הנשיא הנבחר דונלד טראמפ, יושבע לתפקיד נשיא ארצות הברית ב- 20 בינואר 2017. חשוב שנלמד על אופיו של בעל בריתנו, כדי שנדע להכיר ולהכיל את אופיו והתנהגותו.
טראמפ, הינו בן מזל תאומים והאופק שלו הוא מזל אריה. כבן מזל תאומים, ישתנה בהתאם לנסיבות וכבן מזל אריה שמחפש את הבמה, סביר להניח שיהיה קשה לייעץ ולהגיד לו מה נכון או לא נכון לעשות כיוון שיש לו בעיה בעבודת צוות וחלוקת סמכויות, למרות שיש לו רצון להצליח. ייאמר לזכותו שהוא מכיר בחולשותיו ולכן, ייקח לו אנשים שלדעתו יעזרו לו בלבנות את עתידו כהלכה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר

הוא עצמאי מאוד בדעותיו ותמיד יחשוב על פתרון מחוץ לקופסא, כאשר ייתקל בבעיה כלשהי שעלולה להקשות עליו את תפקידו. יש לו צורך באדרנלין מתמיד ולכן כל “מלחמה” מעוררת אותו לנצח בה ולפתור אותה. תמיד יחפש את השונה וכיצד הוא יכול להביא את הקושי לטובתו, על מנת לסיים בעיות.

יש לו יכולת נתינה גדולה לאנשים הקרובים אליו, כמו גם יכולת לדבר בהמון רגש שהציבור לא מכיר בו כיוון שהוא דואג להסתיר אותו ובהצלחה רבה. הבעיה העיקרית שהוא מביא אתו לתפקיד היא, שלעתים במטרה לצאת ממצבים מסובכים ינסה לשקר שקרים לבנים כדי להוריד מעצמו בעיות. בעיה נוספת היא שבזמנים כאלה הוא בעצמו מאמין במה שהוא אומר ולכן בכל פעם שיחליף דעות כ”זיקית” ניתן להאמין שהוא חושב כך באמת ומתוך תוכו, אך הזמן יוכיח בהתאם להתנהגותו מה באמת יהיה חשוב לו לאורך זמן.

█ דונלד טראמפ, מספר הגורל שלו הוא 4

הדרך להגיע אל דונלד טראמפ היא דרך האגו שלו כיוון שיש לו חולשה גדולה לכבוד ולבמה וברגע שמישהו ינסה להוריד אותו משם, הוא יהדוף במלוא הכוח את האנשים שמנסים לדעתו לעולל לו רע. הוא מרוכז מאוד בעצמו וקודם כל יראה את טובתו האישית לפני כל אדם אחר.

דונלד טראמפ בן מזל תאומים אופק אריה
דונלד טראמפ בן מזל תאומים אופק אריה

כיוון שכך, רק טבעי הדבר שיחסים בין אישיים הינם מאוד בעייתיים אצלו והוא במו ידיו הורס מערכות יחסים שלעתים הוא בנה אותם בעמל רב. בתוך תוכו הוא דחוי תמידית ולכן, ינסה לקנות במתנות, בכסף ובמעמד את הקרובים לו ומשלא עולה הדבר בידו, ירגיש דחוי ומתוסכל.

כנראה שבחייו האישיים מה שמניע אותו זה היכולת לחוש בחופש אישי ותחושת אדרנלין מתמדת. אין ספק שפעמים רבות חש בודד למרות שהוא יכול להיות מוקף באנשים רבים. מספר הגורל שלו הוא 4, כך שהמסגרת מאוד חשובה לו והוא ישקיע רבות בטיפוח ושמירת המסגרת הביתית.

בשנה הראשונה לכהונתו ירגיש קשיים רבים כשעיקר הקושי מבחינתו יהיה להיות צמוד למסגרת מחייבת ועבודת צוות בה יהיה חייב לסמוך גם על הקרובים אליו. מאחר וקשה לו לתת אמון באנשים נראה שבכך תיבחן תקופת המבחן הראשונית שלו.

כולנו בתקווה ששיתוף הפעולה בין שתי המדינות שלנו יהיה פורה ויביא לביטחון, שגשוג וצמיחה.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן