אור עקיבא | Or Akiva בחירות לרשויות המקומיות 18'

אור עקיבא גועשת יעקב אדרי יתמודד בליכוד מול שמחה יוסיפוב

שמחה יוסיפוב ראש עיריית אור עקיבא לשעבר (בשנים; 2003–2013) ומועמד מעתה מטעם עצמו לראשות העיר אור עקיבא; "יוסיפוב ניסה בפוסט שכתב לתושבי אור עקיבא לעקוץ את ראש העיר מר יעקב אדרי וכתב כי; "יתכן, כי קרא את המפה הפוליטית וחש את האכזבה ממנו ואת הסקרים שהעידו שזכה בתוצאה נמוכה יחסית לראש עיר מכהן..." ◄ יוסיפוב; "אני לא פוסל אפשרות להתמודד על ראשות העיר במסגרת רשימה עצמאית או אחרת. זה לא ימנע מאיתנו לנצח הפעם...".
0
0
יעקב אדרי מול שמחה יוסיפוב
שמחה יוסיפוב מול יעקב אדרי

העיר אור עקיבא, גועשת וסוערת. ראש העיר מר יעקב אדרי ממפלגת הליכוד שלטענת חבר הליכוד וראש העיר לשעבר מר שמחה יוסיפוב המועמד בבחירות לראשות העיר, כי ויתר על המשך כהונתו כראש העיר “התחרט” וירוץ מטעם הליכוד לקדנציה נוספת. הערב (שני, י”א באב התשע”ח), הודיע, כי יוסיפוב, כי הוא שוקל אפילו לרוץ ברשימה עצמאית מול האיום שלא צפה לו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

לטענת יוסיפוב; “במשך חודשים ארוכים הצהיר, יעקב אדרי, כי אין בכוונתו להתמודד לקדנציה נוספת.

יוסיפוב ניסה בפוסט שכתב לתושבי אור עקיבא לעקוץ את ראש העיר מר יעקב אדרי וכתב כי; “יתכן, כי קרא את המפה הפוליטית וחש את האכזבה ממנו ואת הסקרים שהעידו שזכה בתוצאה נמוכה יחסית לראש עיר מכהן…”.

לדברי המועמד יוסיפוב שזכה לברכת מפלגת הליכוד וראשיה, וועדה עליונה של התנועה, אף  קיבלה החלטה לתמוך במועמדותי לראשות עיריית אור עקיבא ואף הובטח לו בכתב לסייע ואף העמיד לרשותי תקציב ראשוני לקמפיין.

זאת ועוד; “ באחרונה, הודיע, אדרי, גם לתנועת הליכוד ולנבחריה שהוא לא מתמודד לקדנציה נוספת…”.

 יוסיפוב; “אני לא פוסל אפשרות להתמודד על ראשות העיר במסגרת רשימה עצמאית או אחרת”.

יוסיפוב, לא נרגע, כותב ומגלה, עוד ש”מר יעקב אדרי, עצמו נפגש עימי הביע תמיכה במועמדותי, לחץ יד והבטיח לעזור. עתה, באופן תמוה, הוא משתמש בכל התכסיסים על מנת לאלץ את ‘הליכוד’ לתמוך בו ולמנוע ממני להתמודד מולו תוך שהוא משתמש בסקר ישן, המעיד על פער זניח, בינינו…”.

“מאז שהכרזתי על ריצתי לראשות העיר” – מסכם שמחה יוסיפוב את הפוסט שפרסם הערב בעמוד הפייסבוק שלו; “אני חש בגלי אהדה של תושבים המבקשים ניהול עיר בסגנון שונה.

אור עקיבא, האור של כולנו, ניצבת מול שורה של אתגרים והראשון שבהם הוא התמודדות עם הכפלת האוכלוסייה המתוכננת.

העיר, חייבת ניהול עם נשמה וראש עיר במשרה מלאה, כזה שאינו רואה בתפקיד ברירת מחדל.

אני לא פוסל אפשרות להתמודד על ראשות העיר במסגרת רשימה עצמאית או אחרת. זה לא ימנע מאיתנו לנצח הפעם. אוהב את אור עקיבא ואתכם. ביחד נעשה ונצליח”. סיכם מר שמחה יוסיפוב ראש עיריית אור עקיבא לשעבר (בשנים; 2003–2013) ומועמד מעתה מטעם עצמו לראשות העיר אור עקיבא בבחירות לרשויות המקומיות בישראל, שיתקיימו (כ”א בחשוון ה’תשע”ט) ה-30 באוקטובר 2018.

והיה ואף אחד מן המועמדים לראשות הרשות המקומית לא יעבור את רף 40% מקולות המצביעים, יתקיים סיבוב שני לבחירה זו בלבד ב-13 בנובמבר 2018.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן