אור עקיבא | Or Akiva בחירות לרשויות המקומיות 18' חדשות בארץ

אדרי גבר על יוסיפוב ב-3 קולות והוא מועמד הליכוד אור עקיבא

יעקב אדרי ראש העיר אור עקיבא הנוכחי גבר הלילה בפריימריז של סניף הליכוד באור עקיבא באופן דרמטי ביותר על יריבו מר שמחה יוסיפוב לשעבר ראש העיר והוא יהיה מועמד הליכוד באור עקיבא בבחירות לראשות העיר ◄ עתה נשאלת השאלה האם יתחבר ראש העיר לשעבר מר שמחה יוסיפוב שנתן אמש קרב הרואי אל יעקב אדרי ויזכה בנתח שלטוני או שמא, יחליט להתמודד ברשימה עצמאית והאפשרות השלישית, כי יפרוש מן הפוליטיקה. ימים יגידו.
0
0
 יעקב אדרי גבר על שמחה יוסיפוב
יעקב אדרי גבר על שמחה יוסיפוב

יעקב אדרי ראש עיריית אור עקיבא, הוא מועמד הליכוד בעיר אור עקיבא. אדרי, גבר אתמול (ג’) בלילה דרמטי ביותר על יריבו שמחה יוסיפוב ראש העיר לשעבר ב-3 קולות בלבד. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מתוצאות הבחירות המקדימותפריימריס) בסניף הליכודאור עקיבא, עולה, כי מר יעקב אדרי, זכה ב-233 קולות, מול יריבו העיקרי מר שמחה יוסיפוב ב-230 קולות ואילו המועמד מר איציק פתיתו רק ב-19 קולות.

מהתוצאות שעלו נקבע, כי מר אדרי, יהיה מועמד סניף הליכוד לראשות העיר אור עקיבא ואי לכך ‘תנועת הליכוד’ היא זו שתממן את קמפיין הבחירות שלו.

לאור הדרמה הלילה בסניף הליכוד באור עקיבא שגם זקני הישוב, לא זוכרים כמותו מופנים המבטים אל מר יוסיפוב המועמד שהפסיד בפער של 3 קולות בלבד, מה הוא מתכנן כבר בימים הקרובים.

האמת כי הרקע שקדם להתמודדות בפריימריז בסניף הליכוד באור עקיבא היה כבר אז גועש וסוער ומלווה במתח רב בין מחנות האוהדים ואיים לקרוע את סניף הליכוד המקומי.

█ האם יתחבר ראש העיר לשעבר מר שמחה יוסיפוב שנתן אמש קרב הרואי אל יעקב אדרי ויזכה בנתח שלטוני

לדברי ראש העיר לשעבר, מר שמחה יוסיפוב ומי שהיה המועמד הכמעט ודאי בבחירות הקרובות לראשות העיר, עד לפני חודש, ויתר אדרי, ראש העיר הנוכחי על המירוץ והחליט לפרוש לביתו.

לטענת יוסיפוב; “במשך חודשים ארוכים הצהיר, יעקב אדרי, כי אין בכוונתו להתמודד לקדנציה נוספת.

אלא שאז לפתע בשלהי יולי 2018, הודיע אדרי, כי לאחר התייעצויות, כי חזר בו והוא מתכוון להמשיך את כהונתו כראש העיר גם בקדנציה הבאה והוא ירוץ מטעם מפלגת הליכוד. 

מר יוסיפוב, נרעש מהפצצה שנחתה עליו לאחר הכנות נמרצות כמועמד הליכוד לראשות העיר, תקף את יעקב אדרי, חברו למפלגה והודיע, כי הוא שוקל אפילו לרוץ ברשימה עצמאית מול האיום שלא צפה לו.

עתה כחודשיים לפני הבחירות לראשות העיר אור עקיבא ולמועצת אור עקיבא, האם יתחבר ראש העיר לשעבר מר שמחה יוסיפוב שנתן אמש קרב הרואי אל יעקב אדרי ויזכה בנתח שלטוני כזה או אחר או שמא, יחליט להתמודד ברשימה עצמאית והאפשרות השלישית, כי יפרוש מן הפוליטיקה המקומית.

ימים יגידו.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן